ÎNGERII LUI CHARLIE
ÎNGERII LUI CHARLIE
DIN 29 NOIEMBRIE 2019 LA CINEMA
Regizoarea Elizabeth Banks se află la cârma producţiei în care îşi ia zborul o nouă generaţie de îngeri neînfricaţi ai lui Charlie. În viziunea îndrăzneaţă a lui Banks, Kristen Stewart, Naomi Scott şi Ella Balinska sunt cei trei îngeri care lucrează pentru misteriosul Charles Townsend, a cărui agenţie de securitate şi investigaţii s-a extins în toată lumea. Având cele mai deştepte, curajoase şi pregătite tinere, echipele de Îngeri din toată lumea, conduse de mai mulţi Bosley, se ocupă acum de cele mai dure misiuni de pretutindeni. Scenariul a fost scris de Elizabeth Banks după o povestire de Evan Spiliotopoulos şi David Auburn.
Columbia Pictures prezintă în colaborare cu Perfect World Pictures şi 2.0 Entertainment, o producţie Brownstone / 2.0 Entertainment / Cantillon Company, filmul lui Elizabeth Banks, Charlie’s Angels/Îngerii lui Charlie. Rolurile principale sunt interpretate de Kristen Stewart, Naomi Scott, Ella Balinska, Elizabeth Banks, Djimon Hounsou, Sam Claflin, Noah Centineo şi Patrick Stewart. Regia îi aparţine lui Elizabeth Banks. Producătorii sunt Doug Belgrad, Elizabeth Cantillon, Max Handelman şi Elizabeth Banks. Scenariul este semnat de Elizabeth Banks. Povestirea le aparţine lui Evan Spiliotopoulos şi lui David Auburn. Producătorii executivi sunt Matthew Hirsch, Leonard Goldberg, Drew Barrymore şi Nancy Juvonen. Directorul de imagine este Bill Pope, ASC. Scenografia a fost realizată de Aaron Haye. Montajul a fost executat de Alan Baumgarten, ACE. Costumele sunt creaţia lui Kym Barrett. Muzica îi aparţine lui Brian Tyler, iar mixajele muzicale lui Julianne Jordan şi Julia Michels.
DESPRE PRODUCŢIE
“În industria cinematografică se produc foarte puţine filme cu personaje principale interpretate de femei. Mi s-a părut că Charlie’s Angels este un mod de a spune o poveste cu mai multe personaje feminine — trei femei puternice, care pun agenţia pe primul loc în viaţă şi care sunt forţa motrice dindărătul povestirii,” susţine Elizabeth Banks, care conduce ultima versiune a vestitei francize. Pentru actriţă/co-scenaristă/regizor/producător, “Aceste personaje sunt nişte femei care lucrează într-o lume a bărbaţilor, trebuind să-şi găsească singure calea. N-aţi mai văzut femei care să se bată atât de bine în alte genuri cinematografice – rolul lor de aici este revoluţionar. Ele chiar reprezintă şi se luptă pentru ceva.”
“Elizabeth a fost atrasă de ideea de a face un film de acţiune,” susţine producătorul Max Handelman. “Ideea de a crea o nouă lume de spioni şi de a completa acest tablou i s-a părut emoţionantă. Ea a simţit că e momentul să modernizeze acest brand global, creând un film hazliu, care vorbeşte despre femeile care se luptă pentru alte femei şi pentru puterea şi rolul lor, şi nu doar un film după benzi desenate sau o comedie.”
Doug Belgrad şi Elizabeth Cantillon s-au alăturat lui Banks şi lui Handelman, ca producători ai acestui film. Belgrad, înainte de a-şi crea propria sa companie, 2.0 Entertainment, a fost preşedinte la Sony Pictures Motion Picture Group. “Prima noastră alegere a fost Elizabeth Banks,” continuă Belgrad. “Ea avea o experienţă de regizor şi producător, care lansase seria Pitch Perfect, plină de umor şi prospeţime. De la prima noastră întâlnire cu Elizabeth în biroul meu, a fost clar că ea era persoana perfectă pentru a transpune acest nou capitol al povestirii pe ecran.”
În afară de responsabilităţile regizorale, Banks şi-a asumat şi răspunderea de a scrie scenariul. Pentru a moderniza povestirea, ea s-a întors la origini. La 22 septembrie 1976, Charlie’s Angels/Îngerii lui Charlie s-au lansat la ABC în America. Show-ul creat de Ivan Goff şi Ben Roberts şi produs de Aaron Spelling şi Leonard Goldberg, prezenta aventurile a trei fete, care lucrau pentru o agenţie privată de detectivi, The Townsend Agency, condusă şi finanţată de un misterios milionar, Charlie, a cărui identitate nu a fost dezvăluită niciodată.
Primul episod a constituit un succes extraordinar, astfel încât serialul a ajuns la o lungime de 5 sezoane şi 110 episoade, dând naştere şi la două filme artistice reuşite.
“Elizabeth a vrut să preia mitologia îngerilor,” susţine Handelman. “Ideea era că acesta era un nou capitol din mitologia Agenţiei Charles Townsend şi a îngerilor lui Charlie. Povestea trebuia să meargă mai departe.” Legătura cu trecutul e un punct important.
Elementul de bază al acestui film este acela că este bine conectat la realitate, afirmă Banks. “El este despre femei adevărate, care fac lucruri extraordinare. În jurul meu văd o mulţime de femei extraordinare iar în film chiar despre ele e vorba - eroismul de fiecare zi al femeilor care se încred în alte femei şi le susţin să reuşească în viaţă.”
În acelaşi timp, filmul este tot Îngerii lui Charlie: e plin de acţiune şi de bătăi, pe care fanii au ajuns să le adore. “Vroiam să fac un film care să nu fie prea serios,” exclamă ea. “Cred că umorul din film este cel mai important aspect al Îngerilor lui Charlie. Vrem să ne asigurăm că spectatorii se amuză pe tot parcursul vizionării lui.”
“Ceea ce a făcut Drew Barrymore, care a adunat acea distribuţie incredibilă şi pe McG pentru a realiza primele filme—mă inspiră grozav. Ea este modelul pe care vreau să-l urmez când mă gândesc la parcursul producţiei mele,” continuă Banks. "Ea s-a dedicat proiectului, iar toţi s-au distrat de minune. Se simţea o frăţie între tinerele acestea. Chiar şi în serialul TV acesta părea cel mai important lucru, faptul că ele duceau totul la capăt împreună. În filmele cu Jason Bourne sau James Bond, deşi sunt multe personaje, ei lucrează individual, se descurcă singuri. Îngerii lui Charlie sunt o echipă, iar acesta e modul în care obişnuiesc să lucreze femeile. Îmi place să adun toate abilităţile lor la un loc, să le reunesc şi apoi să le trimit să-şi îndeplinească misiunea cu succes.”
Îngerii secolului XXI (şi actualii Bosley)
Pe măsură ce îngerii au evoluat, s-au complicat şi misiunile lor. În acest film o întâlnim pe Elena Houghlin (Naomi Scott), un om de ştiinţă renumit şi inginerul care a creat Calisto, o sursă de energie sustenabilă menită să revoluţioneze alimentarea cu energie. Atunci când şefii ei o grăbesc să-şi arunce pe piaţă invenţia, ea îi avertizează că sistemul creat de ea are o hibă: dacă-l dai pe mâini nepotrivite, el poate fi transformat într-o armă mortală. Din păcate, chiar şefii ei s-au dovedit a fi “mâinile nepotrivite”, aşa că Elena s-a adresat Agenţiei Townsend cerând ajutor. O poveste foarte contemporană, demnă de îngerii secolului XXI. Iar această luptă pentru justiţie a Elenei declanşează o cursă în jurul lumii pentru a recupera invenţia Elenei înainte ca ea să provoace daune irecuperabile.
Dar spionajul este spionaj, aşa încât atunci când le vedem pentru prima dată pe Îngeri, fetele se află în plină misiune, pe o terasă de pe un hotel de lux din Rio de Janeiro. Sabina, devenită un înger în toată puterea cuvântului, este îmbrăcată sexy şi stăpâneşte o mulţime de scheme cu care îşi face meseria într-un mod spectaculos, ca la Cirque du Soleil.
Cea mai independentă şi curajoasă din echipă, Sabina este o dezlănţuită. “Mi se pare că dacă Sabina ar fi fost un câine, ea ar fi fost corcitura din adăpost care s-ar fi sacrificat pentru toţi. La începutul filmului, Sabina pare cea mai sociabilă, cea mai extrovertă, ca şi când ar fi înconjurată numai de prieteni,” susţine Stewart. “Dar ea nu încearcă decât să-şi găsească haita. Ea ar face orice ca să aibă prieteni şi ca să aibă o familie a ei.”
De la bun început Kristen a fost cea aleasă pentru rolul acesta, de către Banks, susţine Handelman. “Atât Liz cât şi eu şi Elizabeth Cantillon am considerat că Kristen Stewart era potrivită pentru a fi un Înger. Era neaşteptat pentru ea, dar şi total diferit faţă de îngerii lui Charlie dinainte.”
“Ne-am dorit-o de la început pe Kristen Stewart,” recunoaşte Cantillon. “Dacă aţi fi văzut-o în interviurile pe care le-a dat în cadrul emisiunii ‘Saturday Night Live,’ aţi fi observat că are un simţ al umorului oarecum subversiv. Ea e alunecoasă şi în plus Kristen este actriţa generaţiei sale – a realizat atât de multe şi nu are nici măcar 30 de ani.
Stewart a fost încântată de proiect—iar personajul care i se propunea era departe de personajele dramatice pe care le jucase anterior. “Persoanele dinafară observă la tine lucruri pe care tu nu le ştii despre tine însuţi, iar Liz a fost convinsă că eu semănam cu Sabina,” afirmă ea.
“Kristen va fi cea mai mare surpriză pentru public, fiindcă eu nu cred că lumea ştie cât poate fi ea de comică şi cât de incredibil se descurcă într-un film de acţiune,” susţine Banks. “Ea se luptă cu zâmbetul pe buze. Cu siguranţă ea e rock and roll-ul filmului şi totodată sufletul acţiunii, iar în final ea devine şeful echipei fiindcă tot timpul vrea ca îngerii să lupte împreună şi să se bucure de viaţă la maxim.”
În timp ce Sabina continuă să se bucure de viaţă, cu duşmanul legat fedeleş la picioarele ei, uşile se deschid pentru a o dezvălui pe Jane Kano (Ella Balinska), un Înger cu inimă de soldat. Iar ele amândouă vor distruge pe toţi răufăcătorii. Fost agent al MI-6, Jane este tot ceea ce Sabina nu poate fi: “Pusă la punct, hotărâtă, concentrată,” spune Balinska despre personajul ei senzaţional. “Ea îşi trage puterea din activităţile fizice, e foarte disciplinată şi nu dă greş niciodată în îndeplinirea misiunii pe care a primit-o.”
Pentru Banks, distribuirea novicei Balinska a fost o surpriză plăcută. Tânăra actriţă era pregătită atât în mânuirea armelor cât şi pentru lupta corp la corp, şi în plus era perfectă pentru rol. “Jane este personajul care face ce trebuie, iar Ella este exact actriţa potrivită pentru acest rol, atât ca actriţă cât şi ca dotări fizice personale,” explică Banks. “Când Ella a preluat rolul lui Jane, m-am simţit ca şi când aş fi găsit piesa din puzzle care lipsea.”
Stewart este de acord. “Ella este una dintre cele mai pragmatice persoane pe care am cunoscut-o vreodată. Ea foloseşte întotdeauna ruta cea mai dreaptă şi scurtă între punctele A şi B. Faptul că ea aduce energie filmului este senzaţional. Dar în plus, ea ar face totul pentru acest film. A lucrat pentru cascadorii mai mult ca oricine ; este stânjenitor de sinceră; e blândă, prezentă şi o prietenă foarte bună.”
În timp ce Sabina este un lup singuratic în căutarea unei familii, Jane este hotărâtă să-şi afirme independenţa. Ea nu are nevoie de nimeni şi nu vrea nici ca ceilalţi să aibă nevoie de ea.
Acum intervine Elena, savanta pe care fetele au primit sarcina s-o protejeze. Publicul a cunoscut-o pe Naomi Scott în rolul lui Jasmine din filmul de live-action, Aladdin, dar rolul de acum este cu totul diferit.
“Naomi este o combinaţie perfectă între raţiune şi exuberanţă— ea e strălucitoare tot timpul,” apreciază Banks. “O vezi că se simte bine, iar când este obligată să intre în luptă, atunci o face cu multă isteţime. Ea e un fel de creier al tuturor operaţiunilor, iar atunci când trebuie să se lupte cu un tip de două ori mai mare ca ea, e de-a dreptul cea mai haioasă din tot filmul.”
Elena este expresia potenţialului feminin, ceea ce reprezintă un fel de temă a acestui film. “Elena reprezintă tipul de fată care nu se potriveşte neapărat cu un Înger, deşi toată lumea ar putea deveni un Înger,” spune Scott. “Este vorba despre felul în care reuşeşti să-ţi perfecţionezi abilităţile pentru a fi mai bună şi pentru a face bine.”
Oricât de puternice ar fi, Îngerii n-ar putea fi o echipă unită fără Bosley al lor—releul de legătură dintre cele trei fete şi misteriosul lor angajator, Charlie. În faza actuală, când Agenţia Townsend s-a globalizat, Bosley a devenit un fel de funcţie. Echipele de îngeri au fiecare câte un Bosley, în fiecare dintre oraşele lumii. Când le întâlnim pentru prima dată pe Sabina şi Jane, îl cunoaştem şi pe primul John Bosley, interpretat de Sir Patrick Stewart, care reprezintă simbolul clasic al acestui personaj.
“Ne-am tot gândit cine va juca rolul şi Patrick a fost alegerea noastră cea mai corectă,” relatează Handelman. “Bosley este un rol legendar, iar Patrick a părut încântat de reluarea acestui rol într-un mediu jucăuş şi amuzant.” Stewart s-a bucurat că va face parte din această aventură, mai ales că totul se desfăşura sub ochii atenţi ai lui Banks. ”După ce Bosley al lui Stewart se retrage din activitate, fără prea multă tragere de inimă, îl întâlnim pe Djimon Hounsou în rolul lui Edgar Bosley. Într-o secvenţă de acţiune în care sociopatul ticălos Hodak (Jonathan Tucker) îi face pe Bosley, pe îngeri şi pe Elena să-l urmărească într-o cursă nebunească cu maşini, Bosley interpretat de Hounsou moare în mod tragic. Hodak, totuşi, nu se va opri aici. Acum apare primul Bosley feminin, pe nume “Boz” —un fost înger interpretat de Banks—care intră în joc şi începe să lucreze pentru coeziunea echipelor. Bosley - Banks întruchipează puterea femeilor care reuşesc prin unitatea şi numărul lor. “Am vrut să arăt că fetele pot realiza multe, mai ales dacă lucrează împreună,” susţine Banks. “Faptul că fetele reuşesc să se coalizeze şi să lucreze împreună, sau să-şi plângă una alteia pe umăr, reprezintă cele mai importante lucruri.”
Saint (Luis Gerardo Méndez) chiar este demn de numele de sfânt. El este un fel de guru al fetelor, este nutriţionistul lor, doctorul şi… mama lor. “Lui Saint poţi să-i spui ceva de genul "Ai grijă şi de mine te rog,” spune Banks. “El are grijă de sănătate, de impozite... Ne ajută la antrenamente, cu dieta şi terapia contra oboselii după o zi grea de muncă.”
În rolul asistentului Elenei, Langston, Noah Centineo era deja considerat Don Juanul internetului (mulţumită producţiilor To All the Boys I’ve Loved Before) când a semnat pentru a se alătura proiectului. Aşa că e firesc ca el şi Jane să se placă. Iar Kristen Stewart are dreptate să spună: “Dar băiatul e cu adevărat şarmant. Nu e nicio glumă.”
Gluma se repercutează asupra Elenei, care descoperă că şefii ei Peter Fleming (Nat Faxon) şi CEO Alexander Brok (Sam Claflin), sprijiniţi de un partener misterios, plănuiesc să folosească Calisto în scopuri distructivel. Faxon şi Claflin s-au distrat când au satirizat stereotipurile din industria tehnologică, dar au recunoscut şi importanţa poveştii lor.
“Peter este un şef cam şovin, despre care multe femei ar putea spune că există în realitatea de zi cu zi. La serviciu, în comunitate, trebuie să existe cineva care să-ţi dea ordine şi să te bată la cap,” susţine Faxon. “Ca actor, pot să spun că e simpatic să joci un rol negativ şi respingător, ştiind că dacă extrapolezi trăsăturile lui, vei vedea că există destui care să se recunoască în acest personaj. Este hazliu tocmai pentru faptul că îi arată cu degetul pe aceşti tipi nesuferiţi.”
CUM ARATĂ ÎNGERII
Pentru Elizabeth Banks era important ca îngerii să fie desprinşi din realitate. Sigur că ei îi pot înfrânge pe cei răi, dar dacă le dai femeilor creierul şi armele necesare, n-ar putea şi ele?
“Versiunea Îngerilor lui Charlie creată de Elizabeth le arată pe aceste tinere cum depăşesc toate obstacolele, cum duc cele mai grele lupte în ţinute moderne, pe care şi le-ar dori toate fetele tinere,” spune designer-ul de costume Kym Barrett. “Cred că e important ca aceste costume să fie nici serioase şi nici prea amuzante. Cu siguranţă am încercat să menţinem spiritul altor îngeri ai lui Charlie.”
“Nouă ne place moda,” recunoaşte Banks. “Am considerat că îngerii trebuie să aibă cele mai frumoase şi moderne haine, şi chiar aşa s-a întâmplat.”
Pentru crearea unui look de înger al anului 2019 realizatorii nu trebuia să inventeze un costum de catwoman şi nici un machiaj sclipitor, ci mai degrabă să contureze cât mai precis personajele. În loc să ţină la aspect, realizatorii s-au preocupat mai întâi de caracteristicile personajelor. Abia apoi, ei s-au ocupat de felul cum trebuia să arate îngerii în echipă.
“Noi am mers dincolo de tocuri înalte şi gene lungi,” susţine şefa Departamentului de Makeup, Melanie Hughes-Weaver. “Trebuie să vedem în personaje atât feminitatea cât şi faptul că femeile pot să arate puternice. Acest lucru e important cu adevărat când faci un film de acţiune cu protagonişti –femei. Uneori femeile îşi arată frumuseţea şi alteori ne dovedesc că sunt puternice şi se pot bate pentru dreptatea lor.”
Sabina, un cameleon ca şi însăşi Stewart , este mai rebelă şi-şi arată mai mult picioarele sau decolteul, spune Banks. “Sabina—şi Kristen— joacă cu plăcere ceea ce ar putea fi o altă versiune a lor,” spune Barrett. “Ea are şansa de a arăta că se poate transforma chiar în mai multe versiuni ale ei însăşi.” Pe de altă parte, Jane, e mai sobră—la propriu. Ea poartă mai mult costume şi haine sobre. Pentru Jane, artista de Makeup, Maha Lessner a creat un look de războinică, despre care Hughes-Weaver crede că reprezintă, “o semnătură personală. Alura de războinică transmite putere şi inteligenţă, dar nu e exagerată. În acelaşi timp, mai avem şi look-uri frumoase sau catifelate.”
Pentru Naomi Scott, echipa a creat o gamă care merge de la trăsături dulci şi până la trăsături aspre, reflectând evoluţia personajului Elena. “Uneori ea e calmă şi cu ţinute de birou, iar alteori e dură şi luptătoare, iar machiajul e aspru,” explică Hughes-Weaver. Dar Îngerii lui Charlie n-ar avea ţinuta completă dacă n-ar conţine şi hainele cu care se deghizează fetele când lucrează sub acoperire. Iar viziunea lor modernă le dă îngerilor aplomb.
Şefa Departamentului de coafură Camille Friend s-a ocupat de diferite peruci sau stiluri de coafură, inclusiv de o secvenţă în care toate trei fetele se îmbracă cu hainele aceluiaşi personaj. În timp ce Barrett crea haine frumoase şi deghizări care nu erau exagerate, actriţele erau libere să-şi elaboreze cascadoriile pe care urmau să le execute.
Scena de deschidere a fost favorita tuturor. “Vroiam ca Kristen să se simtă ca un cameleon în acest film, iar ea chiar asta este când interpretează diferite roluri ca actriţă,” afirmă Banks. “Dar mai important era că vroiam să mă joc cu imaginea ei în acest film. Am vrut ca ea să înceapă filmul cu o perucă blondă, un fel de Barbie cu rochiţă roz, buze roz şi unghii roz. Vroiam să apară ca cea mai fetiţă dintre fetiţe, aşa încât atunci când se transformă, noi să percepem distincţia şi să înţelegem că este un rol pe care ea îl joacă tot timpul.”
CASCADORIILE
Puterea femeilor? Bifat. Deghizări inteligente? Bifat. Costume avangardiste? Bifat. Armament de ultimă oră, secvenţe acrobatice şi mişcări aeriene, curse nebune de maşini, acţiuni de mare impact care le pun pe fete pe aceeaşi treaptă cu asasini înarmaţi până în dinţi, care-şi aruncă inamicii de la balcon sau în zdrobitoarele de piatră… Da, acum vorbim despre nişte Îngeri compleţi şi complecşi. Echipa care s-a ocupat de crearea secvenţelor de luptă au experienţă în toate stilurile de luptă, aşa că intenţia realizatorilor a fost de la început să creeze ceva unic din punct de vedere cinematografic. Toţi actorii implicaţi au roluri extrem de „fizice”.
Pentru cele trei protagoniste era esenţial ca ele să execute mare parte din cascadoriile cuprinse în scenariu—ceea ce a însemnat un antrenament asiduu. “Am fost impresionat cât de repede învăţau să execute ceea ce le ceream. Incredibil,” recunoaşte coordonatorul de cascadorii, Florian Hotz. “Le-am avut la pregătire câteva săptămâni înainte de începerea filmărilor, iar ele n-au uitat nicio mişcare din coregrafia învăţată.”
Înainte, Banks şi Hotz s-au pus de acord în legătură cu fiecare dintre cascadoriile pe care trebuia să le facă fiecare actriţă. “Sabina este un taur dezlănţuit; e sălbatică. Ea scoate un răcnet înainte de a începe lupta. E ca un boxer care se luptă cu un bătăuş dintr-un bar,” susţine Hotz. “Jane e mai precisă şi pare că acţionează fără efort. Ea e pregătită în toate stilurile artelor marţiale. Ea are o tehnică cu totul diferită. Elena se dezvoltă de-a lungul filmului. E inteligentă, ia decizii spontane fiindcă gândeşte rapid. Are abilităţi de bază pentru lupte, dar în timpul povestirii ea şi le va dezvolta. La final ea nu va fi chiar ca Jane sau Sabina, dar va ţine pasul cu ele. Deci ea nu mai e fiinţa care are nevoie de protecţie, ci se va implica în luptă cot la cot cu celelalte protagoniste şi îi va ataca pe duşmani cu toate forţele.”
Deşi îngerii şi ticăloşii ştiau să se bată, Ella Balinska trebuia să fie cea mai pregătită dintre toţi.
“Eu provin dintr-un eşalon combatant profesionist, aşa că m-a ajutat faptul că am avut pregătirea de bază pe care să-mi clădesc apoi personajul,” susţine Balinska. “Jane este un fost agent MI6, care se pricepe la toate stilurile de luptă—o vedem luptându-se inclusiv cu o puşcă de tranchilizare, cu arme de foc sau cuţite. Am petrecut multe ore pe zi în sala de antrenament, împreună cu echipa de cascadori , coordonatorul lor şi coregraful luptelor.”
“Ni se părea tot mai mult că ceea ce făceam semăna cu un dans între doi parteneri pe măsură, care se sfârşea cu un şut în fund! Ideea era că personajul meu devenea mai bun cu fiecare oră, iar ca adversar, devenea mai puternic. În final, ceea ce e palpitant la aceste personaje contemporane este faptul că îngerii sunt nişte personaje deosebit de puternice, mai bune decât erau acum 20 de ani. Ele sunt adevăratele eroine acrobate,”spune Hotz.
MUZICA
Una dintre caracteristicile filmelor Charlie’s Angels este că fiecare a avut un sunet şi o coloană sonoră proprie, cum au fost Destiny’s Child, în filmul original şi Pink, în urmarea sa. Pentru Elizabeth Banks era important să continue această tradiţie, de aceea ea s-a adresat superstar-ului Ariana Grande rugând-o să creeze cinci cântece pentru coloana sonoră a acestui film pur feminin. Pentru single-ul “Don’t Call Me Angel (Charlie’s Angels),” Grande a făcut echipă cu Miley Cyrus şi Lana Del Rey.
“Fiind un fan al filmului iniţial Charlie’s Angels, ideea de a avea în noul film şi o coloană sonoră feminină mi s-a părut extrem de emoţionantă,” susţine Grande. “Pentru cele cinci cântece şi în activitatea de producător al coloanei sonore, Grande a lucrat alături de Banks pentru a găsi cântecele potrivite pentru a sublinia momentele cheie ale filmului. “Elizabeth m-a susţinut foarte mult de-a lungul întregului proces. Ea m-a ajutat să selectez cântecele şi s-a impus când a fost vorba să le folosim pe fundalul anumitor secvenţe din film,” relatează Grande. Deşi era pentru prima dată când Grande compunea muzică pentru un film, ea a găsit că experienţa aceasta a fost stimulativă din punct de vedere artistic, în mare parte pentru că Banks a condus activitatea cu multă deschidere şi prietenie. ’ “M-am simţit onorată de faptul că ea m-a invitat să mă ocup de coloana sonoră care trebuia să-i susţină ei viziunea. A fost o experienţă deosebită pentru că trebuia să spun povestea altui creator şi nu pe a mea şi trebuia să răspund necesităţilor sale muzicale.”
Banks l-a solicitat de asemenea pe compozitorul Brian Tyler, care să compună muzica filmului. “Împreună ne-am străduit să creăm o muzică care să augmenteze misterul, acţiunea, umorul şi forţa acestui film, încercând să rămânem fideli muzicii anilor 70,” afirmă Tyler. “Am compus noi teme care să apară nostalgice dar în acelaşi timp proaspete şi am preluat şi câteva teme din serialul TV original. Muzica pe care am alăturat-o filmului combină elemente din diferite stiluri muzicale: muzică simfonică, hip-hop, şi muzica anilor 70.”
Tyler a cântat el însuşi la multe instrumente, inclusiv chitară, tobe tradiţionale, pian Rhodes, vibes, şi chitară bas, apoi le-a înregistrat şi mixat de parcă ar fi fost extrase din albumele vechi – “e o tehnică adesea folosită în hip-hop,” spune el. Tyler a mai adus şi două cântece nu-disco, “Euphoria" şi "Neon Sky,” înregistrate sub egida Madsonik.
Pentru Grande, cântecele furnizează fundalul perfect pentru film. “Energia cântecelor se potriveşte exact cu energia filmului – ele sunt reprezentative atât pentru acţiune cât şi pentru distribuţie,” susţine ea. “Îmi place felul în care vocile atâtor femei converg pentru a spune o poveste în care rolul principal aparţine tot femeilor.”